¿Gestoria online vs Gestoria tradicional?

Quin tipus de servei et convé més segons la teva activitat? T’ajudem a prendre la decisió entre gestoria online i tradicional, perquè s’ajusti al teu projecte professional i a les teves necessitats.

Una gestoria tradicional és aquella que ofereix els seus serveis des d’una oficina física i dóna servei als seus clients de forma presencial. Una gestoria o assessoria en línia, model en creixement a hores d’ara, utilitza la xarxa i internet com a plataforma i eina per oferir els seus serveis.

En funció de la grandària, volum de dades i localització del teu projecte, així com de la teva disponibilitat de temps i recursos, et pot convenir un servei o un altre. Desglossem alguns dels criteris que poden ajudar-te a decidir.

Avantatges i inconvenients del servei de gestoria en línia

  • Noves eines digitals de control de l’estat de les teves gestions i de la teva empresa, actualitzat al minut, el que et permet treballar amb eficiència, basant-te en dades reals.
  • Preus ajustats al tipus de servei, volum de treball i producte o servei del teu projecte professional.
  • Eines de gestió de fàcil accés, deslocalitzat, en què disposes d’informació permanent 24/7 des de qualsevol punt d’accés a internet.
  • Fàcil ús de les eines.
  • Optimització del temps, evites desplaçaments.
  • Escalabilitat. Si el teu projecte creix, la herramikneta pot adaptar-se a les teves noves necessitats de gestió.

    Per contra, cal tenir en compte que:

  • si es necessiten consultes personalitzades o formació en l’ús d’eina és més complex que quan tens un servei presencial, de tu a tu, amb un gestor.
  • La Corba d’aprenentatge de l’eina, tot i no ser per res complexa, pot ser tediosa per a alguns usuaris.
  • La introducció de dades en l’eina de gestió és a càrrec del client, de manera que cal dedicar-li un temps, de forma constant.

Avantatges del servei de gestoria tradicional: A qui li pot interessar més?

A grans trets, si es compta amb un gran volum de gestions i de documentació, o un equip de treballadors de cert volum, es complica la gestió en línia ja no és tan estandarditzada, ni tan personalitzada. Per a poder crear una eina digital transversal, que pugui servir com a plataforma per a diferents tipus de negoci o projecte, es tenen en compte gestions habituals amb un nivell de complexitat baix-mitjà.

Quan s’han de tenir en compte particularitats d’un sector concret, excepcions en la gestió de personal o facturació i altres, convé tenir un control i supervisió per un expert en tot moment, i aquí recomanem el servei de gestoria tradicional.
En aquest també es compta amb la escalabilitat del servei segons necessitats, i un servei d’atenció al client via telemàtica o presencial en tot moment.

Recorda que a Sant Cugat Consulting tenim serveis d’assessoria i gestoria online especialitzat en Autònoms així com serveis d’Assessoria i Mentoring presencial per a Empreses, Pimes i grans empreses, consulta amb nosaltres com podem ajudar-te!


Sense comentaris per "¿Gestoria online vs Gestoria tradicional?"


    Vols fer un comentari?

    Pots escriure html

    Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada